3 mei 2015

Producten die ik dagelijks gebruik/ Mei 2015

Ik draag bijna elke dag make-up. Alleen niet als ik binnen of in mijn dorp blijf. Wel naar school en als ik bijvoorbeeld naar Utrecht ga. Als ik geen zin heb om een half uur over mijn make-up te doen of ik heb er simpelweg de tijd niet voor, dan maak ik deze leuk. Het kost me tegenwoordig vijf minuten als ik echt doorga en haast heb. En anders rond de 10/15 minuten. Vandaag laat ik zien welke producten ik bij die look gebruik. 




 NYC Natural Matte Foundation in 103 Soft Beige- Review(101)
Ik vind deze foundation erg fijn. Hij geeft geen pancake effect maar toch bedekt het onzuiverheden en rode plekken. De kleurkeuze was wel lastig maar 102 was eigenlijk te geel dus ben ik toch maar voor 103 te gaan. Hij lijkt steeds te donker als ik hem opdoe maar dat verandert bijna meteen. 

 Essence Stay All Day 16H Concealer- Review
Deze concealer is ook mega fijn. Ik heb mijn 2e er inmiddels van gekocht. Hij is erg goedkoop en gaat lang mee. Hij dekt goed en is iets lichter dan mijn foundation. Op sommige dagen draag ik geen foundation als ik weg moet maar alleen concealer. Dat gaat ook prima. 
 Real techniques expert face brush- Review
Dit is echt één van mijn favoriete aankopen ooit. Ik kocht het bij de eerste editie van het BFF-Event( waar ik samen met Iris gratis naar toe mocht!) Ik geef het duur, deze kwasten zijn vrij prijzig maar dat zijn kwasten over het algemeen. En ik wil wel echt goede kwaliteit hebben. Deze kostte 15 euro en ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik gebruik deze kwast bij foundation en concealer. 

 Hema Eyebrow Pencil 09
Waarom heb ik hier nog nooit een review over geschreven?! Dit is echt mijn all-time favourite, ik heb nog nooit iets anders gebruikt bij mijn wenkbrauwen. Zoveel mensen zijn enthousiast over deze potloden, en ik begrijp waarom. Ze zijn erg fijn en gaan erg lang mee. 
 Catrice Lash/Brow Designer
Dit product is wel oké. Ik kocht het toen ik geen Hema wenkbrauwgel kon kopen omdat hij overal op was. Hij doet in principe goed zijn werk en heeft een twee soorten borsteltje. De ene kant voor de wenkbrauwen en de andere kant voor je wimper. Maar toch gebruik ik liever de wenkbrauwgel van Hema. Maar deze doet het in principe goed. 
 Max Foundation- Review
Deze poeder is echt mega fijn. Die van Essence vond ik ook fijn. Maar van deze heb ik mijn derde verpakking gekocht haha. Hij gaat erg lang mee en doet gewoon goed zijn werk. De kleur is ook goed. Wat wil je nog meer?

 Max&More pressed powder blush ( Kleur?)
Sleek Rosegold-Review
Catrice 040 Think pink-Review
Als ik blush gebruik is het bijna altijd één van deze drie. En op dit moment gebruik ik Sleek Rosegold weer erg veel. Maar ik heb ook een periode gehad waarin in die van Max&More veel gebruikte. Ze zijn alle drie even goed. Ik ga wel vaak voor een roze blush en met een beetje glans. 
 MUA Undress your skin Highlighter- Review
Deze highlighter gebruik ik niet zo vaak. Maar hij is wel erg mooi en ik probeer hem tegenwoordig vaker te pakken. 

 Essence Powder brush
Deze kwast gebruik ik bij mijn poeder, blush en eventuele highlighter of bronzer. 
Essence get big lashes volume boost waterproof mascara- Review
Dit is één van mijn favoriete mascara's. Hij werkt gewoon superfijn en is niet te duur. Ook separeert hij mijn wimpers mooi.

                          Dat waren de producten die ik bijna dagelijks gebruik. 
                                                           Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...