24 mei 2015

Lente make-up look 2015

 Het is al een tijdje lente. En in de lente wordt mijn make-up vaak iets kleurrijker en vrolijker. Zo draag ik vaak één van de twee oogpotloden waar ik laatst over schreef. Vandaag wil ik een look laten zien die ik op dit moment veel draag.


 Ik begin met mijn basis.
-Clinique Dag Crème
-NYC Natural Matte foundation
-Essence long lasting concealer

Deze producten gebruik ik eigenlijk altijd en zijn grote favorieten.



 Daarna gebruik ik een product waarvan geen review online staat. Mijn big bold bronzer van NYC. Dit is echt één van mijn beste aankopen. Ook gebruik ik een Catrice Defining Blush in 040 Think pink. Maar daar ben ik eigenlijk niet zo blij meer mee. Want er komt de laatste tijd nog maar weinig kleur van af... Daarna gebruikte ik de highlighter van MUA.

De blush verschilt per keer, maar ik gebruik er het liefst één zonder glitter. Want ik gebruik ook al een highlighter met glitters. Ik ben echt helemaal verliefd op highlighters. 



 En dan nu de ooglook. 




Bij deze look gebruik ik het W7 In the Buff palet. Ook die kleuren verschillen per keer. Maar alle kleuren uit dat palet zijn erg mooi. 
 Het oogpotlood is een long lasting eye pencil van essence in 12 I have a green. 






 Als laatste doe ik een lipstick van Essence op. Nummer 13. Dit is een peachy rozige kleur. Vrij onopvallend. Ik ben best tevreden met de look haha. Het is echt wat lichter en lente achtig. Trouwens even een tip, gebruik blauwe of groene oogpotloden om je ogen beter uit te laten komen. 

Dat was mijn lente look.
                                                               Xx Sara








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...