13 mei 2015

NYC In a minute quick dry nailpolish 226 Madison Avenue

Ik heb echt een haat-liefde verhouding met nagellak. Het gaat zo snel chippen bij mij. Echt na drie dagen kan ik het er af halen. Zelfs gellak zonder lamp, waar binnenkort nog een review van online komt. Wat is het probleem met mijn nagels? Maar oke, daar gaat het vandaag niet over. Vandaag een review van een mooie rode nagellak van NYC. Blijft deze wel langer zitter?







 Ik had nog nooit een nagellak van NYC geprobeerd. Ik kreeg dit nagellakje voor mijn verjaardag( In november *kuch*) En droeg hem laatst eindelijk. 


Ik vind het flesje er mooi uitzien met een grote en strakke dop. 

 Dit is met twee laagjes. Het lakje dekte al bijna volledig met één laagje, maar dit is toch net wat mooier. Op mijn ringvinger draag ik nog een limited edition Golden Leaf Topcoat van Catrice. Op de andere nagels draag ik een top coat van Catrice. Ook heb ik een base coat gebruikt. Dat is bij rode nagellak(of andere felle kleuren) erg handig. Zo zijn je nagels redelijk schoon en niet zo rood als je de nagellak verwijdert. 

Ik ben erg te spreken over deze nagellak. De kleur is klassiek rood, maar erg mooi. Hij dekt goed en lakt niet streperig. Ook het kwastje lakt fijn. De nagellak is bovendien makkelijk te verwijderen en mijn nagels waren er niet heel erg rood van geworden. Pluspunt!

Ook blijft deze nagellak ongeveer vier dagen zitten. En dat is bij mijn best lang. Dus ik ben er tevreden over.
Deze nagellak kost 2,49 en is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister. Er zijn bovendien vaak kortingen in de Kruidvat bij NYC. Dat is dus een goed moment om een leuk lakje uit te proberen.

                                                                                Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...