19 jun 2015

To do lijst maken

To do lijstjes. Ik ben er gek op. En ik kan me dan ook helemaal vermaken op youtube. Er zijn daar zoveel organizer/ to do lijstjes maken filmpjes te vinden. Echt geweldig! Ik heb gemerkt dat het de laatste tijd erg in is op to do lijstjes te maken met washi tape. Dus vandaag, een to do lijst maken met washi tape. Veel knutselplezier!



Allereerst de benodigdheden. Een schriftje of notitieboekje is natuurlijk erg handig haha. Daarnaast kan je vanalles gebruiken wat je wilt. Washi tape, stickers, markeerstiften of leuke post its. Hierboven zijn de dingen die ik vaak gebruik. De post its en de de grote tape rolletjes met wolken en camera's komen van de Hema. Alle andere dingen komen van de Action. In deze twee winkels zou ik alles wel kunnen kopen. Alleen zou mijn bankrekening dat niet zo fijn vinden.... 


Ik gebruik twee bladzijdes per week. Bovenaan heb ik een stukje tape geplakt en daar de week en 'to do' op gezet. Ik vind het fijn om te weten in welke week we zitten en mijn agenda geeft dat niet aan. Op de eerste pagina plak ik drie dunne stukjes tape. Daar schrijf is de dag en de datum op. En daaronder wat ik wil doen die dag. Dat zie je later op de foto's. Aan de andere kant plak ik twee dunne stukjes tape en één dikke. Het dikke stukje tape is voor zaterdag en zondag. Die dagen lopen bij mij vaak een beetje over in elkaar en ik verschuif soms taken naar de andere dag in het weekend.

Ook probeer ik iets positiefs neer te zetten. Een mooie quote of ik plak iets vrolijks op. Ook heb ik een apart gedeelte voor sport. De foto hieboven was van de week ervoor. Zoals je ziet doe ik nu dingen wat anders. Ik gebruik lange stukken tape en de sport dingen die ik die dag wil doen staan nu aan de rechterkant van de to do lijst van die dag. Het is nu een stuk overzichtelijker dan hierboven. Als ik iets gedaan heb markeer ik het. 


Dit is hoe ik op dit moment mijn to do lijstjes maak. Ik ben er blij mee en het is overzichtelijker dan dat het er hier uit ziet. Maak jij ook to do lijstjes?

                                                                      Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...