17 jun 2015

Mijn Make-up Miskopen

 Iedereen maakt fouten. Zo heeft ook iedereen miskopen. Je kan nog zoveel van make-up afweten, en miskoop is snel gemaakt. Slecht licht, haasten of nieuwsgierigheid zijn een grote oorzaak van make-up miskopen bij mij. Vandaag laat ik mijn make-up miskopen aan jullie zien. 






 Allereerst deze lippenbalsem. Hij ruikt lekker en doet goed zijn werk. Maar hij heeft een soort parelmoer glans en dat zie je ook op je lippen. Het is net als een nude lipstick die te licht is. Waarom heb ik dit ooit gekocht? Ik heb het zelfs nog een tijdje gebruikt... 
 Even voor de duidelijkheid. Ik ben gek op de wenkbrauwpotloden van Hema. Als je goed het opgelet bij andere blogposts zie je wat hieraan de miskoop is. Dit is mijn allereerste wenbrauwpotlood. Ik had hem niet echt getest in de winkel, maar de kleur leek wel goed. Niet dus! De kleur is veel te licht voor mijn wenkbrauwen. Ik heb nu nummer 9 van Hema en dat is wel de goede kleur. Maar nummer 11 ligt achterin de la te wachten totdat ik hem weggooi. 




 Ik vind donkere lipkleuren erg mooi. Ik heb twee lipsticks die erg donker zijn. Een lipliner is dan wel handig. Nou was dit een dikke lipliner. Ik dacht: Misschien kan ik hem gewoon als lipstick gebruiken? Nou, nee. Hij heeft heel veel shimmer en past geeneens onder de andere donkere lipsticks. Misschien kan ik hem nog als oogpotlood gaan gebruiken? Want de kleur is wel mooi, maar niet voor op mijn lippen. 
 Ook hiervan dacht ik dat het geweldig zou zijn. Dit waren één van de eerste Lip Balm Sticks. De andere kleur vond ik toen niet mooi, maar had ik achteraf beter kunnen nemen. De lipbalm is niet alleen te licht en daardoor heel lelijk, hij is ook nog zo zacht dat er een dikke laag lip balm op mijn lippen komt. En de dop ziet er ook niet meer uit. Ik denk dat deze Lip Balm stick binnenkort uit mijn stash verdwijnt. 




 Ik hou van oogpotloden. De longlasting eye pencils van Essence zijn geweldig. En de oogpotloden van Catrice geven ook veel kleur af. Ik swatchte dit oogpotlood en er kwam veel kleur vanaf. Helaas was er op mijn oog niets te zien. Jammer!

 Dit is een twijfelgeval. Deze lipstain van NYC stinkt heel erg en voelt absoluut niet lekker aan op mijn lippen. Hij plakt heel erg. Maar de kleur is wel mooi en blijft lang zitten. Toch draag ik deze lipstain bijna nooit. 
 Dit is echt mijn grootste miskoop ever!! Ik was zo nieuwsgierig. Zou het werken? Nou, nee. Mijn nagellak werd er zo lelijk van! Echt niet kopen!!!!


 Swatches van alle lip en oogproducten.
Van links naar rechts:
Shiny lip balm, hema wenkbrauwpotlood 9, Max Factor Jumbo lip pencil, Hema lip balm stick 7, Essence oogpotlood 1, Nyc Lipstain. 

Dit waren al mijn miskopen tot nu toe. Wat is jouw grootste miskoop?
                                                                      Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...