14 aug 2015

Welkom!

Hoi!

Welkom op PsLiveLifeLovely. De vernieuwde versie. Hij is nog niet helemaal af, want ik wil graag nog een mooi logo maken. Maar voorlopig blijft het zo. Ik was een beetje klaar met dat roze, bovendien ben ik nooit zo fan van die kleur geweest. Maar bij PsLiveLifeLovely vond ik het mooi staan. Toch heb ik nu voor blauw gekozen.

Qua inhoud zal er niet veel veranderen. Ik wil me alleen iets meer gaan richten op lifestyle en diy. Ook wil ik leuke video's gaan maken en jullie lekker inspireren. Ik wil meer vaste rubrieken maken en meer tijd besteden aan mijn creatieve kant. Iets minder beauty dus. Maar alsnog wil ik er voor de volle 100% voor gaan. Ik hoop dat jullie achter me staan.

                                                                        Xx Sara

Hierboven zie je de nieuwe banner van mijn youtube kanaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...