19 aug 2015

30 boeken lezen in een jaar?!

Lezen. Ik ben er gek op. Door de boeken die ik voor school moest lezen schoot lezen voor mijn plezier er grotendeels bij in. Maar nu kan ik weer volop lezen!! Ik heb al vaker gezien dat mensen een bepaald aantal boeken gaan lezen in een jaar. Een soort challenge voor zichzelf. Ik wilde dat ook gaan doen. Ik ga dit jaar proberen 30 boeken te lezen.





Op 1 augustus ben ik begonnen, 1 augustus 2015. Op 1 augustus 2016 wil ik dus 30 boeken gelezen hebben. Of het gaat lukken? Ik twijfel eraan. Maar ik wil er vol voor gaan. Ik heb een lijst gemaakt waarop ik de boeken en de datum waarop ik hem heb uitgelezen kan zetten.

Ik vond het wel leuk om jullie hierover te vertellen. Zo kan ik jullie misschien af en toe laten zien wat ik lees en kan ik ook wat vaker boekreviews schrijven. Misschien wil jij dit nu ook wel proberen? Het is echt een leuke uitdaging als je van lezen houdt. Ik ga het in ieder geval proberen. Doe je ook mee?

                                                                      Xx Sara

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...