21 aug 2015

Muziek van dit moment- Nielson

Ik denkt dat bijna iedereen Nielson wel kent. Een Nederlandse jongen die toevallig niet zo ver van mij vandaan woont. ( Niet dat ik hem persoonlijk ken trouwens) Hij kwam woensdag op de zomerfeesten hier in de buurt en ik vond het echt heel leuk. Hij is heel aardig en heeft lekkere meezingliedjes. Ik kende al wat liedjes van hem, maar nu zitten ze heel de dag in mijn hoofd haha. Vandaar vandaag alleen maar liedjes van Nielson.

Ik ben helemaal niet into de Nederlandse muziek, het klinkt vaak zo plat. Maar sommige nummers vind ik erg mooi en de liedjes van Nielson vindt ik leuk. Dus ik maak een uitzondering op de 'regel'.

Sexy als ik dans


Dit liedje kent iedereen. Het is een leuk liedje om lekker op te dansen en mee te zingen bij het refrein. 

Beauty and the brains

Dit was het eerste liedje wat ik van Nielson hoorde. Het blijft leuk en als je de tekst hoort kan je gelijk verder mee zingen.
Mannenharten

Dit is één van mijn favoriete nummers van Nielson. Het is samen met blof. Een Nederlandse band die ik ook goed vind. Het hoort trouwens bij de gelijknamige film die ook wel leuk is.
De kleine dingen

Dit liedje werd niet gezongen op de zomerfeesten. Maar ik had hem de middag ervoor toevallig gehoord op youtube en ik vind het echt een mooi liedje.
Hoe

Ook dit liedje is wel bekend. Hij zingt het samen met Miss Montreal en het is heel aanstekelijk, vrolijk en zomers. 

Dat waren de vijf liedjes van Nielson die ik het leukst vindt. 
Ken jij Nielson?

Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...