16 aug 2015

Shoplog Engeland

Zoals jullie allemaal wel weten ben ik op vakantie naar Engeland geweest. Natuurlijk kon ik daar niet weg gaan zonder wat dingen te kopen. Vandaag ga ik die aan jullie laten zien. Wel in de vorm van foto's omdat ik mijn aankoopjes meteen op de foto wilde zetten zodat ik ze kon gaan dragen en ik had geen tijd om een filmpje op te nemen. Toch hoop ik dat jullie dit een leuk artikel vinden!





 Barry M was een merk waar ik zeker naar wilde kijken in Engeland. Ze hebben altijd goede acties met de nagellak. Zo ook toen ik er was. Twee voor zes pond. Barry M is normaal niet mega duur maar zo'n actie is altijd handig. Ik koos dus twee nagellakjes uit. Een beige kleur en een bordeauxrode kleur. Allebei mat want ik vind matte nagellak erg fijn. En ik heb deze nagellak alvast voor de herfst/winter gekozen. Want zomerkleurtjes heb ik al veel.
 Dan heb ik wat sleutelhangers gekocht. Twee langs de Thames, een op de camping en een bij de Primark. Die van de Primark ( hartje met Engelse vlag) ga ik aan mijn sleutelbos hangen. Daar heb ik hem ook voor gekocht. Bij de andere drie vond ik het zonde om ze eraan te hangen dus die hangen gewoon in mijn kamer. Het beertje komt van een van de twee campings waar we waren en er staat Paignton op. Daar verbleven we de eerste week. De andere twee sleutelhangers heb ik in Londen gekocht. Ik ga later nog wat tips geven over Engeland en Londen. Maar als je aan de overkant van de London Eye loopt en dan loop je een aardig stukje door en onder een brug door. Daar staat een man met leuke souvenirs en die zijn niet zo duur. Wel heeft hij veel hetzelfde.
 Deze magneet kocht in op Land's End. Ik wilde eigenlijk is meerdere plaatsen magneten kopen, maar er waren niet zo veel mooie magneten of souvenir winkels over het algemeen. Wel heb ik deze gekocht omdat ik Land's end erg mooi, leuk en speciaal vond.



 Ook kocht ik wat kaarten. Ze waren 1,40 pond per stuk volgensmij. Deze ga ik dan ook niet opsturen maar hebben een mooi plekje in mijn kamer gekregen.

 Deze vond ik erg schattig. Je ziet veel Volkswagen busjes in Engeland en deze kaart deed me daar een beetje aan denken. Maar hij was ook gewoon erg leuk.


 Deze kaart was volgens mij iets goedkopen. Het is een getekende kaart van South Devon en ook Paignton staat erop. Kan jij het vinden?

 Deze vond ik ook erg leuk, en hoewel we niet in Londen waren toen moest ik hem wel kopen. ik heb hem ook voor Iris gekocht en naar haar opgestuurd.

 Ik zit een beetje in de Minion fase haha. Ik vind ze gewoon erg schattig en toen ik dit Minion lampje zag in de supermarkt kon ik hem niet laten liggen. Hij verandert van kleur en staat gewoon erg schattig in mijn kamer.

 Ook kocht ik een boek in de supermarkt want ik wilde graag wat boeken kopen in Engeland. Ik ben er nog niet in begonnen maar ik ben er erg benieuwd naar. Er was ook nog een ander boek waarvan vooral de kaft erg mooi was, maar het verhaal was niets voor mij dus ik heb hem maar laten liggen.
 In Londen moest en zou ik naar de Waterstones gaan. Een hele grote boekenwinkel met alle Engelse boeken waar ik van gehoord heb. Ik ben gek op Engelse boeken en wacht smachtend op de dag dat er zo'n soort winkel in Nederland opent met Engelse boeken. We were liars is al een vrij bekend boek en wilde ik al een tijdje lezen. Dus ook dit boek kocht ik.

                                                                              Primark:
 Bij de Primark heb ik wat kleding gekocht. We gingen naar de Primark in Eastbourne en daar was het echt geweldig. Ik heb me ingehouden, maar er waren veel leuke dingen. Het bovenstaande shirt kocht ik voor drie pond. Gewoon een lekker makkelijk shirt dat je op een spijkerbroek of tijdens het sporten kan dragen.

 Ook dit shirt vond ik erg leuk. Hij is eigenlijk iets te groot maar dat geeft niet met t-shirts. Ik vond het printje erg leuk maar kon hem eerst niet vinden. Ik denk dat ik dit shirt veel ga dragen. Ook dit shirt kostte drie pond.

 Dit is een soort vestje. Redelijk dik en stug. Maar ik vond deze print zo leuk! Hij was 12 pond.
 Ook deze trui vond ik erg gaaf. Ik vind dat soort mouwen altijd leuk staan en ik moest deze trui dan ook meenemen. Hij is niet te dik, maar wel lekker voor in de herfst en winter als het niet te koud is. En ik vind de print op de mouwen nog steeds erg gaaf. Deze trui was volgens mij rond de tien pond.
 Ook kocht ik nog een rok met twee splitten. Er leuk en hij zit heerlijk. Ik ben helemaal into de rokken en rokjes de laatste tijd. Volgens mij was deze rok 8 pond, wat natuurlijk helemaal niet duur is.

 Ook kocht ik deze hele leuke winterpyjama. Zo schattig. 8 pond dacht ik. Hij is heerlijk zacht en ik kan niet wachten om hem te gaan dragen.

 Ik kocht nog een spijkerbroek omdat het slecht weer was en mijn spijkerbroeken vies waren. En ook kocht ik een zomerpyjama met een korte broek en een topje met ijsjes erop.
Ik wilde ook nog graag naar de Forever 21 maar kon er eigenlijk geen leuke dingen vinden. Behalve dit shirt voor in de herfst. Hij was tien pond.

Dat waren al mijn aankoopjes vanuit Engeland. Niet zo heel veel en bijna helemaal geen make-up wat ik wel van plan was om te kopen. Maar ik ben blij met de dingen die ik heb gekocht.

                                                                        Xx Sara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...