18 sep 2015

Wat wil ik de rest van het jaar nog doen?

Het is inmiddels al weer september. Het jaar is zo snel gegaan! Natuurlijk hebben we nog een paar maanden, maar het begint toch op te schieten. Ik bedacht me laatst wat ik nog allemaal zou willen doen dit jaar. Daar kwamen aardig wat leuke dingen uit die ik deze laatste maanden van 2015 nog ga doen. 



-Uit eten gaan. Dit gaan we sowieso een keer doen. Misschien zelfs wel twee keer. Mijn opa was in de zomervakantie jarig, maar we waren op vakantie dus hebben niet echt iets gedaan. Daarom gaan we in oktober nog uit eten voor zijn verjaardag als alles goed gaat. Ook gaan we misschien nog een keer uit eten omdat mijn ouders van de zomer 25 jaar getrouwd waren. 

-Pumpkin spice latte halen van Starbucks. Ik heb deze nog nooit op. Maar elk jaar wil ik het weer doen, dus dit jaar moet het er toch echt maar eens van komen. Starbucks is altijd vrij duur, maar zo lekker! 

-Hardlopen. Ook dit wil ik weer regelmatig gaan doen. Ik zit in de herfst en de winter nooit goed in mijn vel. Ik ben moe en voel me vaak ziekig. Misschien helpt het al is af en toe naar buiten ga om te hardlopen en mijn hoofd leeg te maken. 

-Foto's gaan maken van mezelf. Ik wil graag mooi foto's van mezelf. De camera heb ik er voor. Alleen is het lastig om die foto's zelf te maken. Dus ik moet nog iemand zoeken die dat voor me wil doen. 

-Meer blogposts schrijven. Dit wil ik echt weer gaan proberen. Ik wil me denk ik iets meer gaan richten op het schrijven en misschien ook weer video's gaan maken. Maar ik twijfel er nog erg over. 

-Vlogmas? Dit wilde ik altijd al een keer doen. En waarom niet dit jaar? Ik ga er over nadenken. 

-Verder schrijven aan mijn boek. Ja, je leest het goed. Ik ben weer begonnen aan een boek. En ik wil er lekker aan verder werken in mijn vrije tijd.

-Genieten. Dat staat vrij hoog op mijn lijstje. Ik wil meer loslaten en gewoon genieten van de mooie momenten. Niet zoveel stressen en er het beste van maken. 

-Mijn tentamens halen. Ook dit doel wil ik graag bereiken. Ik ga er hard voor werken!

Dat zijn mijn doelen voor de laatste maanden van 2015. Wat wil jij sowieso nog een keer doen?
                                                                      Xx Sara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...